Pages

Monday, May 13, 2013

AKU BER ONLINE SHOPING #1

Assalamualaikum dan hai.

Haha tajuk bikin sensasi tahap riak bagai nak heboh heboh kasi gempak nak announce bahawasanya beli baju online. Muehehe.

Padahal bukan nak menjaja kata aku beli baju online. Serius bukan. Cuma nak cerita pengalaman. Muehehe ada ka yang nak baca pengalaman ni?
*OMG Sticky! anyongnyonyonyo*

Semua orang beli online kan? Tok aku pun beli online kot! *sumpah tak tipu*
Aku laaaaagi lah suka beli online lebih dari tok aku.
Tok aku beli tudung dan telekung camtu camtu la. Aku remaja ni beli la tudung warna warni skittles tu, baju, blouse, gelang, subang, cincin, payung (haha ya, PAYUNG) dan dress!

Cuma sekarang aku nak cerita pasal aku beli dress. Sebab aku baru ja beli tadi trololo (gelak gaya troll org). Aku beli dress ala ala nak pergi function gitu padahal RM50 lebih gitu gitu ja. Murah tapi lawa habis lah.

Berdasarkan pengalaman aku ni, beli online ni mudah. Dan memuaskan jugak la. Setakat sekarang ni, aku berpuas hati dengan semuaaaaaaaaaaa benda yang aku beli KECUALI baju kapel sepasang ni.
Konon aku nak sweet berlagak macam Korean so beli lah tshirt yg ada jaring jaring mcm kembang tuh. Tengok dlm gambar fuhyo lawa gilos bertambah dengan kesmartan jejaka model baju tu. Aku pun beli.
Bila sampai kat aku package tu, indah gambaq dari sebenaq. Jaring mcm kelambu ja. Wahaha last last mak aku potong buang. Huhuhu so sad. Okay stop. Tu ja.

Tadi kan, aku beli dress online tu. Tau dak aku ambik masa berapa hari untuk pilih HANYA SATU DRESS?! Aku ambik masa tiga hari. Well, ok la tu. Wahaha cerita macam lama gempak gila babu *bukan typo okay*.

Kesudahannya yang aku nak tu dah habis padahal ada ja kelmarin. Aku nak violet, habis. Nak amethyst habis. Tinggai sky blue ja. Hentam ja la. Asaikan lawa kan. Aku beli warna sky blue sebab warna tu sweet sesuai la bagi aku yg remaja gini kens. Asyik pakai warna mak nenek ja tukar selera puloks. Wakakaka k. Bye.

Dalam web tu kan, baju semuaa lawa lawa belaka tambah tambah kalau si pemakai tu kiut. Mueheheheheheheh k bukan aku.

K bai panjang tapi bukan orang nak baca pun. Hmm (mengeluh)

MAMA AKU CUKUP TAK SUKA ONLINE SHOPING TAKOT KENA TIPU. PADAHAI ANAK DIA DOK PRABIS DUIT BERONLINE SHOPPING SAKAN WAKAKAKA. 

5 comments:

ieyra said...

hye . jom singgah ke blog sy ad list handbags terbaru. dapatkan segera dgn hrge terhebat .
http://storysalawakya.blogspot.com/

MayaYunus said...

Beli kat website mana dress tu...

Ira Tan said...

hihi nak tahu ke. jap nk cari link// :D

Ira Tan said...

kat kimis on web . search dlm insta, facebook and google :D cantik n murah.

Aida Ismail said...

Baru nak tanya beli kat mana. Hehe. Dah bagi dah. Tenkiu ^^