Pages

Monday, December 31, 2012

Seperti biasa, post terakhir 2012.

Ehem. Assalamualaikum dan hai.
. . .
Hahahahhaha, based on my investigation *lah sangat* ramai oh yang buat post last bagi tahun 2012. Yelah, esok kan dah tahun baru dah. Dan, aku pun salah seorang drp yang buat post mcm tu jugak. Sebab tiap2 tahun aku buat kot. (Last year aku buat. Before tu taktau lah.) Ok, aku pun nak jugak. Boleh kan?

Selamat tinggal 2012 yang begitu banyak kontroversi mengatakan dunia akan berakhir. Kita org Islam, tanda tu belum sempurna lagi. Terang tang tang tang tak btol berita tu. Hoish. Kan dah terbukti? Alhamdulillah kita semua hidup sampai sekarang dan diberi peluang untuk menikmati dunia.
. . .
Back to the topik. Biar aku wat year 2012 review. Jeng kelenjeng!

JANUARI
  • 1 Januari 2012- Birthday mama aku tercintaaaa yg ke 36 tahun. (Esok birthday beliau semula yg ke 37 tahun)
  • Awal Januari aku stat buat lesen kereta dan moto.
FEBRUARI
  • Hm, tak ingat la pulak.
MAC
  • 13 Mac 2012- Birthday adik aku yang ke 7 tahun.
  • Dapat tawaran UIA
  • Dapat tawaran Kolej Matrikulasi Perlis
APRIL
  • 11 April 2012- Happy 18th birthdayyyy dear!
  • Terpaksa renew lesen L sebab melengah lengah kan lesen P. Lesen P tak buat lagi.
  • Pertengah April, Test JPJ kereta. FAIL.
  • Akhir April, Test JPJ kereta dan motosikal. PASS!
MEI
  • 7 Mei 2012, aku dapat lesen P kereta dan motosikal! Yeay hey yeay.
  • 28 Mei 2012, daftar Kolej Matrikulasi Perlis.
JUN-JULAI
  • Tak ingat
OGOS
  • 20 Ogos 2012- Birthdayyy papa yang ke 44 tahun! Love youu :*
  • 31 Ogos 2012- Merdeka! Birthday Adik (Angah) yang busukkkk! Buek!
SEPTEMBER
  • 18 September 2012- Happy 12th month anniversary cygggggggg :'>
  • Ujian Pertengahan Semester
OKTOBER
  • Result keluar. Physic A-, Maths A, Chemi ***, Bio B+
  • Tak insaf lagi
  • Akhir Oktober- PSPM 1 (Exam Final)
NOVEMBER
  • Awal November- PSPM 1 lagi.
  • Birthdayy aku yang ke 18 tahunn! :*
  • Pertengahan, cuti akhir tahun. (Dua minggu ja)
  • 24 November- Balik matrik. Pfft.
DISEMBER
  • Dok kat matrik
  • Dapat result- 3.51 ja
  • Dapat anugerah cemerlang
  • Dapat assignment belambak yg kena hantar tahun depan. (Bulan depan. Trick cikgu ja tu!)
The end of 2012. Babai. Alhamdulillah dah jalani dgn baik. Semoga tahun akan datang lebih baik dan sempurna. Amin.

EH KAT FB ADA EMOTICON BARU YG TAHI TU KER? EUWWW. AKU TAKDA FB TAKTAU LAAA PULAK. HUHUHUK. SELAMAT TINGGAL TAHUN 2012.

p/s: Esok aku post azam tahun baru pulak. Bukan ikot trend, tapi ikut kebiasaan. Bai assalamualaikum.

No comments: