Pages

Friday, February 3, 2012

WHEN I WAS NEWBIE . . *i'm not noob :/

Assalamualaikum dan salam sejahtera .
hari ini aku akan menulis sal diri aku sendiri iaitu sebagai blogger yang baru nak membangun :) dan serba serbi tentang blog aku ni . ni aku nak ungkit kisah lama nih . anda camni jugak ka ?
jom kita terjah :DD

#For your information , blog aku ini DILAHIRKAN pada 4 JANUARI 2010 .
Lama kan ? tapi follower baru cecah 200 tahun nihh --''
btw , alhamdulillah . bersyukur la kan .
ni post first aku . lawak gila . HAHAHA *bagi aku la
nampak dak ? aku highlight kan sebab tulisan warna putih . dulu blog ni warna hitam . sekarang ja jadi suci . teheww .
seterusnya , aku tulis dalam BAHASA ENGLISH . bajet gila kannnn ? bukan ROJAK . tapi full ENGLISH . kononnya nak practice lah . tapi ni buat aku ter batas nak bebeloging . so , aku stop SPEAKING dalam blog pada 18 FEBRUARI 2010 .

Btw , dulu blog aku ni nama FYLAMISTSU . follower takdak . walaupun dah 3/4 bulan aktif *la sangat* . lama lama aku dapat la idea untuk buh background . aku buh merah dot dot . pastu rasa bosan last2 tinggai ni . KOSONG PUTIH SUCI TAKDAK PA . malas nak pikir .

Aku ni jenis malas nak pikir template susah susah . malas nak design apa suma . aku buh apa yang aku nak ja . ya la . dulu maybe aku penah bubuh . besa lah NEWBIE nak obsess sikit . Btw , ni blog aku yang ketiga kot . yang lagi dua lupa pasword tapi bila bukak ada lagi .
MALU GILA dengan post bajet . nak delete cena tah ? haha .

Sekarang aku yang agak lama la jugak dalam blogger baru ja daftar Nuff . alahai , apa lah gunanya blog ni kalau tak daftar nuff . bazir duit internet . hehe . sekupang dua dapat okayy lah kan . bukannya aku mata duitan , tapi at least ada matlamat nak beblogging . semangat sikit .

Dulu aku ingat nak berhenti bblogging , tapi nasib baik tak . semoga kunjungan rakan blogger tak putus putus . aku tak minta untuk jadi femes , aku just minta nak ramai rakan dari kalangan blogger seperti aku :)
Bai bai .

7 comments:

caer sasuke said...

blog menyeronokkan sbnarnye..happy blogging =)

Ira Tan said...

memang menyeronokkan :D
thanks .

Mukhlisah said...

hahaha..baru je aktif 2011..da lame buat blog..tpi bz dgn stdy..tahun lepas baru aktif sebab blog jadi tmpt curahan hati dan luahan ilmu y nak d kongsi..bw bukan main malas lagi ct ni..ahak:D..maju bersama la yer:))

Unknown said...

dulu penah berhenti blogging.. siap delete blog lg.. setahun jgak la.. lepas tu start balik sampai sekarang..

Ira Tan said...

haha . ya ya . jia you ! *semoga berjaya :DD

missya ツ said...

eh.sya newbie jugak ni.xbape pndai la belog2 ni tpi buat2 pndai.hehe.
simple2 je belog jnji hati puas xsusahkan sesape.ikhlas berblogging tok diri sndiri :D

Ira Tan said...

haha . btol . kalau complicated sangat macam menyusahkan ja :)