Pages

Saturday, February 4, 2012

AT ELEVENTH HOUR :D

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua :)
hari ini kita terus kepada topik aku , iaitu 'AT ELEVENTH HOUR' ataupun yang lebih femes sebagai WAKTU LAST MENET/*minute .

Aku nak cerita apa yang aku pernah buat waktu saat saat genting . tak kira lah dalam apa apa keadaan sekalipun . and for sure , memang AWKYARDD ! HAHA .

#1 Nak exam dah jap lagi !
Kelam kabut bukak buku nak tengok balik tajuk apa yang terlintas . kalau terdengar orang lain dok bincang sal yang tu *tambah tambah benda yang aku tak tau , kalut pi dengar sekali . huhh .

#2 Tak sempat makan breakfast/makan .
Grab apa yang boleh di grab kat dapur . makan dalam kereta :)) haha .

#3 Kasut basah ! *dan nak pakai jugak Xp
Hair dryer ? sudah semestinya ! atau pun , letak bawah peti ais atau atas tempat aircond tu . (bukan atas aircond , tapi tempat yang kat luar rumah yang untuk aircond tu) *sighh -tak tau nak explain . dan , kalau tak sempat jugak , pakai ja wat tak heran dan jemur kan di tempat menunggu nanti / dok tempat panas :)

#4 Tudung tak finish lagi ! muka tak touch up lagi !
Ni kalau nak kuar pegi jalan jalan . actually , aku tak pakai make up . so tacap tacap *touchup ni aku tak risau sangat . reduce masa :) tapi part tudung tu kalau tak sempat , ambik pin dua tiga biji , pakai dalam kereta :) before kuar tu pakai gitu gitu ja . *serabai .

Cukup dah kot . kelam kabut sangat sampai macam tu . semua orang macam tu ka ? ka , aku sorang ? dak kot . kalau yaa , aku unik lah . tak gitu ? HAHA

Bai bai . Okayy , aku pelik sikit sikit :)

p/s : share my story . boleh kan ? i'm wondering if yours as same as mine :)

9 comments:

fiqa comey said...

awak memang unik! haha.. fiqa pernah buat yg nombo 4 tuh,, tapi salu buat yg nombo 1 uh.. kikiki

Ira Tan said...

haha , semua orang unik :D

missya ツ said...

same goes to me. sumenye. haha.
biaselakan, kalo da lmbat gi memane ke ape sume men sapu je masuk dlm beg. kehkeh.

Ira Tan said...

oh yeahh . great :DD
same goes here :)

Lady Milo said...

oleh itu... jangan last minit :-D

Ira Tan said...

haha , orait orait :DD

Qistinadnan said...

ade geng la . hehe . tapi saya yang number 1 dan 4 je la . 2 dan 3 belum sampai masa lagi la kott . hehe

miranadia said...

eleventh hour???

mcm pernah dengar....

Ira Tan said...

eleventh hour ? pepatah bahasa inggeris :)
haha , kita genggg !