Pages

Saturday, December 31, 2011

THE LAST DAY IN 2011 :)

Assalamualaikum semua .
malam ni malam terakhir tahun 2011 , esok dah masuk 2012 .
semua orang mesti dah pasang azam masing masing kan ?
aku pun macam tu jugak .
cuma sekarang aku nak flashback apa yang telah berlaku pada aku dan apa yang aku telah buat .

Sepanjang tahun ni , ada yang tersangat pahit dan ada yang tersangat manis .
yang pahit , aku jadikan pengajaran . aku harap tak terulang dah . tak akan sesekali . cukup lah sekali aku rasa macam tu . tapi semua tu tak berpanjangan . yang patah tumbuh , yang hilang berganti kan ? yelah , luka dalam hati aku pun terubat dengan sokongan jitu daripada kawan kawan yang disayangi sekalian .
aku menjadi kuat dengan kawan kawan aku . thankk you !
benda yang manis pulak , of course lah the moment i spent with my beloved friend di sekolah menengah sains tuanku syed putra . yeahh , i totally miss that moment :')
and , for someone had covered my tears totally , thanks a lot .
also , for you who filled my heart , ily , and thanks .

Aku akui , aku ada buat banyak salah dan silap kepada orang lain .
so sorry . yelah , sehingga perang dingin lah , gaduh lah apa kan . no need to explain here la kan . tapi macam mana pun , dah settle kan ? i hope so . hehe , saya akan menjadi 18 tahun . saya kena jadi semakin matured . mama saya kawen umur 18 . saya ? tetttttt - - -
macam mana nak kawen kalau dok gaduh gaduh ! huh , tak matured .
*so , aku lambat lagi la nak kawen . study dulu . harhar .
hey adik , lawak la bila dikenang :) itu semua kenangan . sorry , and thanks for forgiving .

LASTLY , MAY NEXT YEAR IS BETTER THAN 2011 . THANK YOU FOR ALL PEOPLE WHO BRIGHTEN MY DAYS . SORRY FOR ALL WHO I MADE MISTAKES . I LOYE YOU :/

p/s : kepada yang kena PLKN . esok kan ? BYE BYE . semoga bergembira dan menjadi insan yang lebih kuat serta tabah . go-go-go !

No comments: