Pages

Saturday, December 10, 2011

hello there FAKERs :)

assalamualaikum ,
dan selamat sejahtera to readers :)

today , aku nak tulis pasal satu isu yang tak hot pun dan bukanlah sesuatu yang baru . benda ni jadi dah lama , tambahtambah dalam industri laman sosial ni .

ianyaa tentang cik FAKER .
(tepuktangantepuktangan)
faker ialah seseorang yang meniru identiti orang lain . well , aku tak kisah kalau cara pemakaian , cakap , jalan ka apa ka . mungkin bukan kita sorang ja yang macam tu kan ?
tapi ni dah profile picture sama . kalau muka seiras tu takpa la kan . tapi dah tu memang gambaq kita laa ! pastu wat account facebook baru buh nama lain .
setupid setupid setupid .
buh la gambaq artis , depa tu public figure . jangan ambik gambaq orang awam .
tah apaapa dk jaja kat orang . haih .

yang terjadi kat aku , ada la sorang cik FAKER tu ,
wat account FB baru kat aku , gambaq sebijik ! nama sebijik !
yela , nama MAS IRA SYAFILA tuu .
alar , yang ni la , yang tulis ni .
tapi , suma maklumat kat profile dia lain . sekolah mana hala , birthdate pun waktu bila la . and aku terpaksa la send message kat FB cik MAS IRA yang second tu .
aku tak maki , tapi bagi katakata madah berperisa cili padi yang pedas tak sanggasangga beserta ceramahceramah yang diharap menimbulkan keinsafan kat FAKER tu .

yeahh ! AT LAST , faker tu dah delete account MAS IRA SYAFILA yang bukan original tuuu .
yeyeay . yeyeay .

dan sekerang takdak dah account aku yang fake . betol punya .


hmm , lately , mama aku kata ada orang fake fb dia pulak dahh . takpa mama , biar anakmu uruskann ;D *winkwink

p/s : FB ANAK NAK FAKE , YANG MAK PUNYAA PUN NAK FAKE KA ? WALAWEH !

PESANAN RINGKAS DAN DAPAT DIFAHAMI :
KEPADA SESIAPA YANG PENAH ATAU SEDANG ATAU INGIN NAK JADI FAKER , STOP IT . DAH TAKDA IDENTITI SENDIRI KA WEI ? ATAU SAJA NAK BURUKBURUK ATAU NAK PROMOTE DIRI ORANG LAIN ? SUKA ORANG TIRU HANGPA BALIK ?
puih .

*Maaf kalau kasar .

No comments: