Pages

Wednesday, December 7, 2011

FACEBOOK tak semeriah dulu . (ya ka?)

BACA SAMPAI BAWAH , ADA LINK HEBAT UNTUK ANDA SURVEY :D weeee~
AKU TAK JOIN AKU PROMOTE JA !

berdasarkan mata mata aku yang melihat status status manusia di facebook , terdapat segelintir yang mengatakan dan menyatakan bahawa :

"facebook, nowadays even boring."

"facebook ni bosan la."

"semakin hari facebook dh takdak apa"

and the main point FACEBOOK BOSAN la kan ?
bukan aku kata , bukan hangpa , tapi depa tu .
sapa tah . hehe . sapasapa jela .
yela , aku admit , agak bosan la jugak tapi nak tau dak sebab pa ?
yang pertama :
mungkin layout baru ataupun style baru yang diperkenalkan oleh mark zulbei. . . (er??)
apaapa jelah . mmg la , ada yang memudahkan . contohnya leh tulis location waktu post tu . haa .
pastu , chat kua suma orang (wlupun tak online) and masuk msg trus kan ?
tak ke mudah tuuu ? (cewahhh, padahal lagi aku pening nak guna)
tapi alah bisa tegar biasa , aku dh cekap . wiuh~

yang kedua :
ni cek tak bekenan sangat ,
bekenaan dengan stlye baru gak . yang gmbar tu bila click kua window lain .
rimas la . (taktau la kot aku ja yang rasa camtu)
tapi aku rimas rimas rimas !

yang ketiga :
haa , dulu waktu firstfirst facebook femes , sakan online 24 jam non setop !
gian gian gian tak sangga sangga tambah tambah yang stay kat hostel .
yelakan budak budak hostel kan takleh online .
keciann . alolololo :D
(aku pun sama la . tapi DULU ! DULU !)
then , dah sakan sangat online tu , dah selalu bukak memang la rasa bosan . cuba jarang bukak . kurang sikit bosan bila bukak lain .
*mungkin la
tapi kan , aku selalu jugak dengar camni :

"lamanya tak online FB ! gian ni . haih"

"haih , bosan lah . nak online FB lah"

"nnti contact lah guna FB"

so kesimpulannya , kalau orang bosan cari FB jugak kan ? bila on FB kata FB bosan pulak .
pastu nak contact kawan pun guna FB kan ?
FB is still useful unless MANUSIA SEKALIAN BOLEH BERALIH KE


HAHA , untuk maklumat lanjut , sila daftar sendiri . tu laman muka doktor , iaitu laman sosial yang diasaskan oleh dr. ROJMEY .

JOIN LA , JOIN LA . mana tau tak bosan kan ?

p/s: nahhhh bukak link ni boleh jenguk jenguk :p AKU TAK JOIN AKU PROMOTE JA !



No comments: