Pages

Wednesday, June 1, 2011

SECRET !

ok . this time aku bukan nk cerita sal rahsia aku . cuma aku nak share persepsi aku :)
rahsia ? apa tu ?

pada pandangan aku , rahsia tu benda yg kita tak nak org laen tau .
tp msti ada org jgk yg akan tau kn .
jd , jika org tau , yg tu nama rahsia lg ka ?
mungkin la kot .
setengah org kata ,
rahsia tu kalau rahsia tu hanya diketahui oleh org yg kita nak ja .
or , rahsia tu ialah rahsia apabila tak diketahui oleh sumone tu .
-apa apa je la wehh .

pd pendapat korg , rahsia tu pa benda ha ? aku pun sebenarnya taktau .
tolong gitau aku satt -_-"

ni yg aku jumpaa :

apa benda tu ? aku pun tak faham . faham faham sendiri la yer .

benda yg aku nk share sikit ialah ,
jgn berahsia sesuatu yg mungkin menyakitkan hati org laen .
aku dh ambik pengajaran
*berdasarkan pengalaman .

nak bagitau , rahsia apa punn , akan ter-reveal jugak akhirnya .
sama ada lambat atau cepat ja .
the clever the squirrel jump , it will fall on the ground also .

p/s : reveal the truth . go bebeh :)

No comments: