Pages

Thursday, June 2, 2011

APOLOGY :D

APOLOGY ?
apa tu ? taudak ? tau ka tak tau ka , meh nak explain .
menurut google translator kan , apology tu permintaan maaf .
cmna korg xpresskan kemaafan korg tu ?

"err, sori ek."
"aku mintak maaf."
"wei, sori laa!"

kena guna cara lembut lembut ka , gurau gurau ka . chill je ka .
or hentam jela pape pun ? asal maaf sudah .
u maafkan i , i maafkan u . camtu ?
nak minta maaf ni ada cara jugak ,
bagi aku la kan . kna admit keslahan sndri n minta maaf elok elok .
pastu terang ja bejela jela psal ksalahan tu .
or lupakan . settle . then , minta maaf cam gurau gurau .
chill balik .
yg penting , ikhlas memaafkan dan ikhlas minta maaf .

waahh , aku ni pandai pandai bg motivate kt korg lak kn ?
yg aku ni , pandai sgt ka ?
well , well . aku ego la jgk . haha .
syuhhhh , kna buang jaoh jaoh ego tu .
minta maaf . no matter sapa salah .
aku cuba :D

ada org kata "memaafkan adalah lebih baik dari minta maaf."
aku maafkan org laen and hope , sebaliknya la , org maafkan aku .
ikhlas ni :) insyaallah . aku cuba .

p/s : tak baek ada dendam dendam . jom berdamai :) chill ok ?

No comments: