Saturday, April 2, 2011

CANTIK itu . . .

cantik tu ape eh ? twu ta ?
sume org na jd cntik kn . yg ta brapa cntik na jd lbih cntik , yg cntik na jd lbih cntik .
haihhh . mcm2 la kn .
Emoticons Pictures, Images and Photos
okeh , abaikan gamba di ats neyh . mmg tadak kaitan dgn tajuk .
tp aku buh jugak sbb mcm comel ja . HAHA
. . .
berbalik kepada tajuk .
CANTIK tu pe ha ?
cantik tu subjektif bak kta matlufti90 .
*leh search lam youtube yer
bg aku , cantik tu ADJEKTIF .
yelakan ?
k , ney bkn kpd girl ja tao . boy skali . HENSEM .
tp utk entry ney aku sebut CANTIK je la . jenuh nak taip cantikhensem

well , sume org nak jadi cntik kn ? smpy leh uat mcm2 utk jd cantik
tayah dk sbut la uat pa naa . phm2 sndri .
msty jugak semuaa nak psgn yg cantik , even aku sndri pun klu leh
klu leh la , nk yg nsem . haha .
tu sume ta pting pun . yg pnting , cantik budi bhasa tu .
tp , lw dpt yg nsem pun ape slahnya kn ? hehe
*berangan
yg cantik jgk laa yg jd femes2 , org nk kwn , uat geng la .
***nyampahh
yg paling aku benci skali kan , yg kutuk2 org len .
dok kta kt org len ta cntik , ta nsem .
(aku pnah kata jgk . sori2)
tapi aku takkan sesekali kata depan2 !
krg ajr nmanya tu . aku pnah la dga org kta dpn2 kt sumone tu .
kecyan gila la . ta cyan ke ?
lg satu , pnah dga ta dialog cmneyh
. . .
"ceh , pakwe nsem gila . mkwe tak cun lgsung !"
"buta ka pmpuan tu , balak muka cm pa lg."
"cmna la leh plih jd awek tah"
"pkwe kemaihh gila , mntang2 awek cun"
dan lain lain .

ya sume , yg tu yg original .
aku pnah dga . msty korg pn pna dga pnya .
kcian la diowg tuh . bia la , dh rzeki dpt yg elok . na uat cmne kn .
tayah la dk mengata org laen .
bia cantik budi bahasa , cantik dalaman .
yg luaran tu sementara je .
igt tu .
yg tu je la yg aku nk merepek kot . haha . bosan sgt :D

kesimpulan:
percantikkanlah lagi kecantikan budi tu . insyaAllah , yg luaran pn dipandang sbg cantik .
dan bersederhanalah :)

p/s :
lw aku , aku tanak jd cntik . hduh pun tanak . cbb , aku slalu dgar org sebut , "dy tu cantik gila !" n "dy tu huduh gila !" dua2 ada gila . lw besa2 je kn oke . mne ada "dy tu besa2 gila!" kn ? HAHA