Pages

Thursday, March 31, 2011

PERBEZAAN ANTARA SUKA DAN SAYANG :)

uhum . skg aku na tnye , apa beza suka n sayang ?

haa . mcm2 jwpn aku dpt .
mengikut survey la kn .
suka :
1-minat gitu je laa
2-kita ad prasaan suka yg lbih dr sorg kwn kott
3-kal0 dy xdak pon..xdak effect kat kita
4-kita suka bnda tu tp x lma
5-suka dia suka ja
6-permulaan 4 syg

sayang:
1-minat n suka gilaa smpy x leyh lupa n lepas..
2-kita ad prasaan yg kita akn rindu kt dy even dy pgy skjp je
3-kta bt0l2 ikhlas dgan dy..
4-kita ada prasaan kasih
5-dy care lbey
6-mula dgn suka

yg tu jela yg smpat survey . 6 org ja .
mcm2 jwpn yg aku dpt .
mengikut aku la kn . suka tu , terdetik sekilas je . cm besa2 je .
lw syg , kita stat rsa cm na ambk brt n takot na kehilangan.

tu pndapat aku je la . ade pendapat laen ? share la sma .
komen or fb or mcg or kt shoutbox pun boley :)

kredit kepade sumbangan idea bernas korg yg brname:
nuratikah/z , nor zulaikha zakaria/eyka , maisarah ismail/sarah , nur aqillah ibrahim/qill , amirul ashraff / yob , ibni faris rahimie :)

the most thanx kpd IBNI FARIS RAHIMIE atas idea yg bernas . HAHA

p/s: idea tmbahan akn di-post . insyaAllah

No comments: