Pages

Wednesday, May 15, 2013

TIGA PENGUMUMAN TENTANG AKU YANG TAK PENTING PUN

Assalamualaikum dan hai.

Well, the title explains everything yg post ni tentang diri aku. Tak penting pun wahaha. Ok biar aku cerita yer.
Kelmarin, aku pergi ke kangar dengan mama aku and it was end up with a few good news for me la.
Iaitu:

1. POWER SPEC MATA AKU TURUN LAGI!
Yes, turun buat kali kedua. Sebab aku pernah tukar spec dua kali sebab dulu pakai spec pastu tiba tiba pening, tengok tengok power turun. Dan kelmarin check pun turun lagi. Dari 125 ke 75! Wehee. Pastu silau dari 75 to 0. Yeay aku sifar silau sudah.

2. I HAVE NO MORE RAIL KETAPI ATAS GIGI
Dr aku dh buat bounded wire kat belakang gigi aku so that means, tak payah pakai retainer dah. So gigi aku tak jadi rail ketapi dah.

3. DRESS AND TUDUNG AKU YANG BELI ONLINE SAMPAI DAH
Yob dan ibunya kata, cantik bangatttt! K dah.

Haha tu aja. tapi yang aku peliknya, power spec aku turun kot? Dua kali kot? Sebab apa ea?
Adakah sebab

1. Aku suka baca buku dalam gelap?

2. Aku tiap2 malam mesej dalam gelap?

3. Aku malas gila nak pakai spec walaupun aku rabun.

Wahaha tu sebenarnya faktor faktor rabun. Tapi apa yang jadi kat aku terbalik, rabun aku makin baik. Well maybe spec aku tu ada ubat penyembuh.

OKAY NI ENTRI TAKDAK MOTIP BUT, ENJOY!

p/s: TAKPAYAH PI LASER MATA PUN MATA DH OKAY KAN UOLS *takpayah nak menggedik macam ni k* (aku takpa)