Pages

Thursday, November 15, 2012

BLOG OVERVIEW.

Assalamualaikum dan hai hai hai semua.
Nah bungaa ✿ ✿ 
Hari ni baru lah aku nak update blog setelah sekian lamanya aku tak menaip nih.
Asyik menaip kat FB Twitter Ask.fm and what so ever tu ja. Waha waha. *ketawa style baru*
Oops, jangan dilupa, menaip mesej. Yes, itu lah yang paling kerap.
Sampaikan terlupa nak update blog yang putih suci gebu geban nih. Huhu kesian. Sungguh kesian.

Hurm baru tadi aku buat overview terhadap blog aku ni. Haha amat memalukan dari segi bahasa yang digunakan. Ala ala rempit gituww. Tapi takda lah dahsyat sangat. Setakat bahasa manja manja short form tu ja. Waha waha waha. Ok, stop. Memalukan. Sadis. Euww, sadis.

So, sekarang aku mulai sedar penggunaan bahasa melayu yang sebenar penting untuk orang membaca blog kita. Setakat short form common common tu biasalah kan. Bukan over pun. Kita hidup mesti lah bersederhana. Berlebihan tu anggap ja rezeki. Hehehe.

Oh, hari ni aku tak cadang nak update apa apa lagi sebab esok baru aku nak update tentang mates. MATES. Pasangan or, erm. Apa apa jelah yg nak dianggap. Bukan Maths.
Takda masa nak cakap pasal Maths. This is Holidayy okayy. *Bajet*

Cuti ni memang aku cuti habis habisan lah. Tak pegang buku. Enjoy lah. Come on, have a life!
Kita sebagai pelajar ada hak untuk bercuti apabila diberikan cuti oleh Malaysia. Thanks :*

P/s: Eh, apa pilihan soulmate korang or mates2 yang lain? Komen di ask.fm. Babai. 

No comments: