Pages

Sunday, August 12, 2012

BUSY DAN DI SEBALIKK KEBUSIAN :)

Assalamualaikum dan hai.
Sudah lama jari jemari ini tidak menari nari di atas papan kekunci lalu membiarkan laman blog ini bersawang tidak terusik. Hehs. Almaklumlah busy. *la sangat*
Sempena cuti mid-sem sampai la raya, boleh lah aku update blog ni sikit sikit ye kan? Ahaha.
Hari ni aku nak post gambar sahaja. Enjoy lah :*

OLAHRAGA PERINGKAT NEGERI *lah konon kononnya*
Di sebelah kiri anda itu Amelio Natashado dan di sebelah kanan anda, tidak lain tidak bukan, aku.

Ohh, dan ini. Di sebelah kanan ku ialah dia. Kami memang bajet femes. Orang berpusu nak ambil gambar kami. Tengok tuu. Kan?

Okay, kami lah atlet. *lah sangat* Haha, k -_-'

KARNIVAL DINAMIKA 2012
Yaa, meriah kan kami. Kami peserta boria berlainan kumpulan. Dia pasukan lawan. Kami bersaing.

AEROBIK SATU MALAYSIA *SATU MURID SATU SUKAN*
Amy yang sekerat, aku yang makin membulat muka, pah yang sangat eksaited. Ohh, kombinasi menawan.

Dari kiri, amy, pah, aku, asmadiana bibinnn.

Okayy that's all. Gambar ada bnyk lagi dalam henset. Henset dok mana tah sekarang. Malas nak ambik. K bye. Assalamualaikum.