Pages

Friday, February 24, 2012

I'll be missing you :'(

Assalamualaikum dan salam sejahtera .
ya , dah lama aku tak berblogging . sebenarnya aku pergi KL dari 17 Februari sampai lah 23 Februari . hmm , tapi berita yang lebih mengejutkan aku ialah pada petang 23 Februari , mak tok aku dah di sahkan meninggal dunia .

Al-fatihah . semoga rohnya dicucuri rahmat .
Semua yang berlaku ada hikmahnya . mak tok meninggal dalam keadaan yang tenang dan aman . semua orang bersedih tapi hikmah disebalik kejadian ini ialah , biarlah mak tok pergi dengan aman daripada menanggung siksa sakit yang teramat sangat .

Kita boleh doa ja . ajal dah datang menjemputnya , bukan kita yang menentukan . kita juga akan menyusuli orang yang telah tiada . semoga dia ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman dan bertakwa .

Terima kasih yang sudi membaca , memberi semangat dan doa semasa baca post aku before ni . sama sama kita sedekahkan doa dan al-fatihan kepadanya .

''Mak tok , semoga berbahagia di sana dan semoga kita bertemu di syurga kelak , insyaAllah , amin .''

7 comments:

Minn said...

Al-Fatihah.
kita doakan dia sejahtera kat sana, InsyaAllah :)

Ira Tan said...

amin .

LiNda said...

Al- Fatihah..semoga roh arwah dicucuri rahmat..

Ira Tan said...

aminn .

fiqa comey said...

takziah,, moge rohnya dicucri rahmatNya.. amin.. :-)

Unknown said...

Al Fatihah. banyak banyak sabar ye :)

Ira Tan said...

ya , terima kasih . amin . .