Pages

Sunday, May 29, 2011

TTM :)

TTM ? ape tuh ?
TEMAN TAPI MESRA . yup . it is .
atau pun boleh jugak dianggap sebagai teman baik yang
berlainan jantina .
we are not in a relationship but ,
we are BFF :)

peranan TTM :
sama la jugak dgn sahabat .
1. care each other
2. respect each other
3. tlg wktu senang dan susah
4. selalu ada utk kita
5. dengar mslh n cuba utk selesaikn mslh yg kita ada
6. cuba utk menggembirakan hati kita
7. setia menemani kita
8. sanggup luangkan masa
9. tolong bg jd insan yg lbih baik
10. ceriakan hari kita

dan lain lain . banyakk sangat la :)

what to do if you already found your BFF ?
1. chill je :)
2. appreciate it
3. sacrification

oke ? ada BFF tak ? aku ada . n aku sayang dia sgt2 . utk kwn2 aku yg lain pun ,
aku sayang jugak .
kalian memang terbaekk lah !
sudi support aku .
and i will be the best for you :D

p/s : the gift that i can always give for you is my smile :) ok ?

No comments: