Pages

Wednesday, May 1, 2013

#USMiv #Interview #KCK

Assalamualaikum dan hai.
*nak tunjuk rail keretapi kat gigi*

Mulai saat ni aku akan rojakkan penggunaan bahasa dalam blog aku ni.
Rojak kan bahasa tu campur campur BM BI lah kan. Kalau aku cakap Cina nanti korg tak faham.

Grammar aku teruk aku tau. Tapi aku nak try jugak sebab aku nak improve English aku especially in communication. Tapi ikot suka aku lah bila masa aku nak rojak, rojak lah ia.

Based on the latest short entry, aku ada informed yang aku dapat interview USM. Then apa yang terlintas dalam fikiran aku ialah:

1. My pointer. Sangat sangat rendah first sem punya. Confirm bukan 4 flat. 3.9/8/7/6 pun tak. But, 3.51 only. Tapi possible ka aku dapat interview ni?

2. PSPM 2. Okay sebelum result sem 2 ni keluar pun aku dah boleh predict. Hancus. Sem 1 pun 3.51 and this time i think it will be lowered. But, aku harap sangat 3.5 pon jadi laaaa. Amin amin ya rabb. Aku takot disebabkan result sem 2 ni, aku tak terpilih untuk course interview tu :'(

3. USM Kelate. Bukan, bukan aku takmau dok kelate. Tapi nih interview nih 8 hb April. Jenuh nak bergegas sana. Hmm semata interview yg tak sampai setengah jam. But perjalanan berjam jam. Aku harap pengorbanan ni berbaloi.

4. Interview. Aku tak pernah tak pernah pergi, kena atau menghadiri interview. And this make me feel awkward, horrified, nervous and perasaan yang negatif negatif tuh. So, I need to prepare.

Disebabkan oleh all of those thoughts, aku ada fikir untuk tak pergi interview tu sebab aku rasa memang probability nak dapat tu 0.00001 %. Tapi mana lah tahu, 0.00001 % tu lah peluang untuk aku :)

Aku ada fikir, ni adalah salah satu peluang untuk aku, Aku pergi interview ni, kalau la tak dapat course ni, takpelah. Kalau aku tak pergi, sah sah lah aku tak dapat kan? Takpayah mimpi.

Okay yang tu ja. Nak tahu aku dapat interview apa? Pergigian. Harap aku lah yg diantara 0.00001 % yang berjaya!

GOMO IRA GOMO.

HEY MARI DOAKAN SAMA SAMA, SEMOGA MAS IRA SYAFILA BINTI MOHD HILMI TAN BERJAYA DALAM INTERVIEW TU DAN TERPILIH UNTUK STUDY DI SITU, AMIN YA RABB.

4 comments:

SHAZRIZAL SHAHMY said...

Kalau diorang kata kenapa kamu nak mintak pergigian?....cakap "Saya suka Gigi!!"...hahaha

Ira Tan said...

okay, "SAYA SUKA GIGI!"

Unknown said...

goodluck.. All the best! Chaiyok!

Ira Tan said...

thanks :D