Sunday, February 3, 2013

BIG EYES CONTACT LENS PARODY #Aku bosan

Assalamualaikum dan hai.
Sekarang aku bosan dan tiba tiba terpikir benda ni. Ahaha, no offence! Lol.

HANGAT DIPASARAN!

CONTACT LENS BIG EYES DOLLS
MEMBESARKAN MATA HITAM ANDA TAHAP MEGA

Ikuti testimoni berikut.
Pengguna 1 : "Saya rasa bijik mata hitam saya tak cukup besar. Tak macam doll gitu. Tak besh. Saya memang tercari cari lah contact lens cam ni. Akhirnya menjadi juga! Mata saya seperti doll! Ahaks~"

.
.
.
.

Besauu kan? Macam doll tak? Ahahahaha

Okay aku memang takda kerja malam ni. Bosan. Gambar aku tu jangan tengok lama lama. Nanti mata aku berkelip kat korg baru tau. Tak tidur malam lah jawabnya. Muehehe

Kesimpulan dan moral value:
Bersyukur lah dengan apa yang ada. Bijik mata tu dah cantik. Buat apa nak pi bagi besar macam doll pulak. Dah jadi manusia, nak ubah jadi doll pulak. Tau tak doll tu nak sangat jadi manusia. Cuma tak bernyawa ja. *seram pulak rasa* Nak try pakai jugak takpa lah warna warni pun, besar ka kecik ka. Tak halang. Jangan lah riak apa apa pun. 

Lain lah kalau bijik mata tu besar ni "."
Aku tunjuk titik tu. Baru lah layak nak jadi doll ehehehe.

Oh, lupa tu fesyen korea kens. Okay berfesyen itu bebas. Hak memasing. Jangan sampai jadi mangsa. Mangsa apa? Mangsa pesyen.

UNTUK MENGURANGKAN SALAH FAHAM, GAMBAR TU SAJA AKU EDIT. AKU TAK PERNAH PAKAI CONTACT LENS. TATOT. Huahua

Bye, salam.
Post ni hanya suka suka. Jangan dok kutuk.
YAAA, BERSYUKURLAH DENGAN KURNIAAN ALLAH DAN PEMBERIAN ALLAH :)

p/s: Mata tu aku buat besaq guna application CYMERA. Download kot playstore android. Terbaik!